آیا سالن عقد وانیا می تواند هر آنچه که به دنبال آن هستید را فراهم آورد؟

جستجو
آخرین بلاگ ها

آیا سالن عقد وانیا می تواند هر آنچه که به دنبال آن هستید را فراهم آورد؟

18 مرداد 1400 | توسط : مدیر کل

سالن عقد وانیا یکی از سالن‌های عقد شیک در شهر تهران به مدیریت خانم مینا دهقانی است. این سالن عقد شیک دارای ویژگی‌های متمایزی است که همین موارد آن را جز یکی از سالن‌های خاص در پایتخت قرار داده است. مدیریت این سالن تلاش نموده است تا در محیط وانیا هر آنچه که زوجین و عروس و دامادها به آن نیاز دارند را فراهم آورد تا از استرس و دلهره آنان در این روز خاص بکاهد. با توجه به اینکه هرچه بهتر برگزار شدن این مراسم خواسته خانواده‌های هر دو طرف است لذا تمهیداتی چون منوی شام عالی، فضای مناسب و مواردی از این قبیل اندیشیده شده است که نیاز هر فردی را پاسخ می‌دهد. در این مقاله قصد داریم تا در خصوص سالن عقد وانیا اطلاعات بیشتری در اختیارتان قرار دهیم.

انتخاب یک سالن عقد شیک از صفر تا صد:

رزرو یک سالن عقد شیک در دید اول از دید بسیاری از افراد ممکن است بسیار سهل و راحت به نظر برسد، اما با توجه به تبصره‌هایی که وجود دارد و بایدها و نبایدهای بسیاری که خانواده‌ها و زوجین به آن توجه می‌نمایند، انتخاب یک سالن عقد مینیمال دشوار خواهد شد. به صورت کلی یک سالن خوب همچون سالن عقد وانیا باید دارای ویژگی‌های زیر باشد:

 

  • دسترسی راحت به سالن وجود داشته باشد
  • برای میهمانان مکان پذیرایی خوبی تعبیه شده باشد
  • دارای سفره عقد و سایر وسایل جانبی مورد نیاز باشد
  • پارکینگ اختصاصی خوب و مناسبی برای میهمانان تعبیه شده باشد
  • تمهیدات لازم برای برگزاری انواع عقدها چون عقد‌ آریایی در آن وجود داشته باشد.
  • سیستم گرم کننده و خنک کننده مناسبی داشته باشد.

انتخاب یک سالن عقد خوب برای عروس و دامادها همواره دارای اهمیت بسیاری است. چنانچه این روز مطابق میل هر دو طرف باشد تا همیشه ایام خاطره خوب و خوش آن باقی خواهد ماند. اما در مقابل اگر این انتخاب با ریزبینی‌های مخصوص به خود صورت نگیرد، ممکن است تا همیشه ایام آثار آن در زندگی شخصی آنان رویت شود. سالن عقد وانیا تلاش نموده است تا مطابق با هر نوع نیازی، پاسخ مناسب ارائه دهد. از همین رو در ادامه مقاله تلاش شده است تا نکات مهم در خصوص ویژگی‌های سالن عقد مینیمال وانیا و خاص بودن آن عنوان شود. با مطالعه این موارد قطعا زوجین با خیالی آسوده‌تر این سالن را برای مراسم خود انتخاب خواهند نمود.

  • مدیریت سالن عقد وانیا دارای استانداردهای بالایی است:

اولین چیزی که همه زوجین و عروس و دامادها جوان به آن توجه می‌نمایند و با آن روبرو هستند، نوع مدیریت سالن عقد می‌باشد که در برقراری نظم و انضباط بسیار مهم است. شاید مهمترین ویژگی در انتخاب یک سالن عقد خوب، همین مورد باشد زیرا تنها در صورتیکه این مورد در حد عالی ارائه شود، می‌توان انتظار کیفیت خوب و یک مهمانی بی‌عیب و نقص را داشت. در غیر این صورت احتمال رخ دادن هرگونه حادثه و اتفاق پیش بینی نشده وجود دارد. در سالن عقد وانیا نیز به این موضوع توجه بسیاری شده است و تمام موارد و برنامه‌ها بر اساس ترتیب و زمان‌بندی اجرا می‌شوند.

  • طراحی داخلی و نوع چیدمان سالن عقد وانیا می‌تواند هر بیننده را مجذوب خود نماید.

مسئله دیگری که در مرحله بعدی از انتخاب یک سالن عقد زیبا اهمیت بالایی داشته و لازم است تا حتما به آن توجه نمایید، طراحی داخلی و نما و ظاهر  تالار عقد است. ظاهر بصری می‌تواند در نگاه اول 50 درصد اطمینان را در دل زوجین هنگام انتخاب یک سالن عقد ایجاد نماید. در سالن عقد وانیا برای اینکه این مقبولیت حاصل شود، از دکوراتیوهای حرفه‌ای و کاربلد استفاده شده است تا با توجه به اصول روز دنیا، این طراحی را پیاده‌سازی نمایند. اگر یک سالن عقد خوب این ویژگی‌ها و این حد از کیفیت و خاص بودن  را نداشته باشد، حتی اگر بهترین جشن نیز در آن برگزار شود ولیکن باز هم قادر نیست تا مهمان‌ها را برای مراسم‌های بعدی ترغیب نماید.

  •  ظرفیت سالن عقد وانیا کاملا مناسب است:

هیچ خانواده‌ای مایل نیست تا در زمان دعوت فامیل‌های خود، آنان در عذاب باشند لذا یکی از موارد مهم، فضای کافی سالن برای مدعوین می‌باشد. از همین رو در سالن عقد وانیا تلاش شده است تا فضای کافی برای مراسم‌هایی چون بله‌برون، جشن نامزدی و عقد در نظر گرفته شود. البته باید در نظر داشت که تعبیه فضای مناسب برای رقص و پایکوبی، سرم شام، سفره عقد و مواردی از این قبیل بسیار مهم می‌باشد. نوع چیدمان میزها در سالن باید به گونه‌ای باشد که افراد بتوانند به راحتی بین آنها رفت و آمد نمایند.

  • نوع پذیرایی:

این مورد نیز از دیگر ویژگی‌های مهم سالن عقد وانیا می‌باشد. در این سالن برای اینکه هماهنگی و نظم بهتر و بیشتر نشان داده شود، تمام پرسنل دارای لباس‌های یک شکل می‌باشند و پذیرایی بر حسب تایم‌بندی خواهد بود. سالن داران با چک نمودن مداوم سالن تلاش می‌نمایند که  تمام مهمان‌ها در طول مهمانی پذیرایی شده و اسباب راحتی آنها فراهم آید. همچنین در منوی شام/ناهار این سالن از انواع غذاهای گرم و سرد، ایرانی و بین‌المللی استفاده می‌شود تا نیاز و خواسته‌های هرگونه مزاجی برآورده شود.

  • سفره عقد زیبا:

در سالن عقد وانیا، از سفره‌های عقد خاص و زیبا استفاده می‌شود که مطابق با آخرین طرح‌های موجود در بازار می‌باشد. افراد می‌توانند با توجه به سلیقه خود این سفره را کمی تغییر داده و سفارشی‌سازی نمایند. البته برای طراحی این سفره عقد همه تلاش ها شده تا از آخرین تکنیک‌های روز دنیا کمک گرفته شود تا بر حسب آخرین مد‌ ها دیزاین گردد.

جمع‌بندی:

به قطع می‌توان بیان داشت که سالن عقد وانیا از جمله سالن‌های خوب برای برپا نمودن مراسم عقد می‌باشد. تمهیداتی که در این سالن اندیشیده شده و جزئیاتی که در نظر گرفته شده است، آن را به یک سالن خاص مبدل نموده که می‌تواند پاسخگوی نیاز خاص پسندان باشد. در سالن عقد وانیا شما بهترین دیزاین، منظم‌ترین پذیرایی و مرتب‌ترین زمان‌بندی را دارید که می‌توانید با تکیه بر آنها انتظار بهترین و به یاد ماندنی‌ترین مراسم را داشته باشید. برای افرادی که همیشه به دنبال بهترین‌ها هستند، سالن فوق همان موردی است که می‌خواهند.

 

 

https://www.brides.com/story/how-to-choose-the-perfect-wedding-venue