از سالن عقد وانیا چه میدانید؟

جستجو
آخرین بلاگ ها

از سالن عقد وانیا چه میدانید؟

04 مرداد 1400 | توسط : مدیر کل

سالن عقد وانیا که یکی از سالن‌های بینظیر و تک در پایتخت می‌باشد به مدیریت خانم مینا دهقانی فعالیت می‌کند و می‌تواند میزبان مراسم‌هایی چون عقد، بله‌برون و مواردی از این قبیل باشد. با توجه به اینکه سالن مذکور جزء سالن‌های خاص در تهران محسوب می‌شود، قصد داریم تا در این مقاله در خصوص امکانات و شرایط ویژه آن بیشتر صحبت نماییم.

 

آیا انتخاب یک سالن عقد شیک، گزینه معقولانه‌ای است؟

بدون هیچگونه تردیدی در شرایط فعلی جامعه، انجام یک مراسم ازدواج در تالار عقد اقدامی عاقلانه و  البته مقرون به صرفه خواهد بود. در این زمان حساس و البته با توجه به مشکلات موجود، با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی خانواده‌ها و میزان درآمد آنها، انتخاب یک سالن عقد خوب گزینه ایده‌آل برای انجام یک مراسم ازدواج ساده و مقرون‌به‌صرفه است. اگر قصد دارید تا مراسم عقد خود را در خانه برگزار نمایید، نگرانی‌ها و دغدغه‌های زیادی خواهید داشت زیرا برنامه‌ریزی و انجام تدارکات لازم برای تزیین خانه و چیدن سفره عقد، تهیه غذا برای میهمانان، سرو، پذیرایی و ...  وقت گیر بوده و از سوی دیگر دو برابر هزینه در نظر گرفته شما را افزایش می‌دهد.  انجام یک مراسم عقد در خانه اضطراب و تشویش شما را چند برابر می‌کند، زیرا سازماندهی و مدیریت  اینگونه مراسم‌ها بسیار دشوار می‌باشد.

 

 
آشنایی با سالن عقد وانیا

از طرف دیگر، انجام مراسم عقد ساده در تالار عقد و دفاتر ازدواج با کمترین هزینه و نگرانی همراه است. در این موارد دیگر نیازی به صرف نمودن زمان زیادی جهت تزیین خانه و سفره‌آرایی سفره عقد نخواهد بود. تالار عقد شیک و بروز مسئول برنامه‌ریزی های جانبی مانند پذیرایی از مهمانان و ... خواهد بود. در وضعیت فعلی ، تالارهای عقد و دفاتر ازدواجی وجود دارند که همه این مراسم‌ها را برای شما به راحتی برنامه ریزی می‌کنند، تنها کاری که شما باید انجام دهید این مورد می‌باشد که با کمی جستجو و دقت بهترین سالن عقد مینیمال را انتخاب کنید و مراسم خود را با توجه به مواردی که در ذهن دارید، به آنها واگذار نمایید.
ناگفته نماند که بیشتر تالارهای عقد و عروسی امروزه دارای امکانات جانبی دیگر همانند آرایشگاه و آتلیه عکاسی، خدمات آرایشی مهمان‌ها، اجاره ماشین عروس، دسته گل ، آرایشگاه و ... هستند که کار را برای عروس و دامادها آسان می‌کنند. پیشنهاد ما این است که مراسم خود را در تالار عقدی ترتیب دهید تا بتوانید بدون کمترین نگرانی و استرس از به یاد ماندنی‌ترین روز زندگی خود لذت ببرید. سالن عقد وانیا از معدود سالن‌های عقد می باشد که مشتریان را به خواسته خود رسانده و پاسخگوی هرگونه نیاز آنها می‌باشد.

 

ویژگی‌های سالن عقد وانیا:

با این توضیحات می‌توان دریافت که یک سالن عقد نقش بسزایی در بهتر برگزار شدن مراسم ازدواج دارد. سالن عقد وانیا نیز یک سالن عقد مینیمال است که قادر می‌باشد، زوجین را به خواسته‌های خود برساند. برخی از ویژگی‌های این سالن عقد در زیر درج شده است که می‌توانید مطالعه نمایید:

-    نظم و انضباط دقیق

وجه تمایز سالن عقد وانیا با سایر رقبای خود در این کسب و کار، سامان‌دهی مراسم و برنامه‌ریزی دقیق آن بر حسب اصول است. مشاهده شده است که برخی از سالن‌های عقد به دلیل عدم رعایت زمان‌بندی موجب می شود تا مراسم عروس و داماد بسیار به تاخیر افتاده و دچار ناهمخوانی زمانی شود. برنامه‌ریزی درست و دقیق یکی از ویژگی‌های اساسی برای یک تالار عقد خوب است. هنگام مراجعه و انتخاب تالار عقد و عروسی لازم است تا حتما به این نکته توجه ویژه و خاص داشته باشید.

 
ویژگی های سالن عقد وانیا

-    دکوراسیون و دیزاین تالار عقد

اولین گزینه‌ای که زوج‌های جوان و مهمان‌های آنان  را پس از ورود به یک سالن عقد مینیمال جذب می‌نماید، نوع چیدمان و دیزاین محیط است. دکوراسیون و چیدمان تالار می‌تواند سبک‌های متفاوتی اعم از مدرن، کلاسیک، سنتی و ... داشته باشد. زوج‌های جوان همیشه برای ثبت و به خاطر سپردن این روز خاص به دنبال بهترین  و زیباترین مکان لوکس هستند از همین رو سالن عقد شیک وانیا می‌تواند همان مکانی باشد که به دنبال آن هستید.

-    طرح‌های متنوع  میز، لوکیشن‌های عکاسی و ...

استفاده از لوازم و تجهیزات پذیرایی مدرن و تزئینات جذاب و زیبا به همراه تم‌های مختلف رنگی در طراحی و چیدمان سفره عقد یکی دیگر از مواردی است که عروس و دامادهای جوان به آن بسیار دقت می نمایند. یک میز و سفره عقد با طرح‌های متنوع و انواع گل‌ها و بادکنک‌های زیبا می‌تواند به محیط‌ هارمونی عالی داده و آن را بینظیر جلوه دهد.

-    نورپردازی عالی در سالن:

نورپردازی مناسب و زیبا می‌تواند سالن عقد شما را بسیار خاص و خواستنی نماید. نور و جلوه‌های نوری جذاب از رنگ‌ها، جلوه بیشتری به فیلم و عکس‌های شما می بخشد. نورپردازی حرفه‌ای می‌تواند یک سالن عقد و عروسی را بسیار شیک و لوکس نماید. لذا جز مهمترین مواردی است که می‌بایست حتما به آن توجه شود.

-    سیستم صوتی خوب و با کیفیت:

در حال حاضر، بیشتر تالارهای عقد و عروسی دارای پخش کننده‌های موسیقی حرفه‌ای می باشند تا به مراسم جلوه و گرمای خاص بخشیده شود. DJ در اینگونه جشن‌ها برای گرم شدن مراسم عقد شما آهنگ‌های درخواستی را ارائه می‌دهد، حال تصور نمایید که این آهنگ‌ها با وضوح خوبی شنیده نشوند، قطعا جذابیت خود را از دست خواهد داد. توصیه می‌کنیم هنگام انتخاب تالار قد شیک خود این ویژگی را در نظر داشته باشید تا در پایان عقد و پایکوبی لذت کافی را برده باشید. 

-    پذیرایی و سرو شام، شیرینی و انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد

اگر می‌خواهید مراسم عقد خود را در همان تالار به روشی مختصر، خاص و ساده برگزار کنید، پذیرایی‌های مرحله به مرحله و سرویس شیرینی و نوشیدنی‌های گرم و سرد مختلف نیز بسیار مهم می‌باشد. در همین راستا بسیار اهمیت دارد که پذیرایی بر حسب برنامه ریزی باشد و به تمام مهمان‌ها نیز اهمیت داده شود.

 
انتخاب سالن عقد وانیا

جمع‌بندی:
سالن عقد وانیا توانسته است تا به خوبی انواع نیازهای عروس و دامادها را شناخته و براساس آنها اسباب خوشی و دلگرمی آنان را فراهم آورد. این سالن با داشتن لوکیشن‌های زیبا و خاص، بهترین محیط‌ها را برای عکسبرداری و فیلمبرداری در اختیار عکاسان قرار می‌دهد. همچنین قادر است تا تمام امکانات رفاهی را برای بهتر برگزار شدن مراسم فراهم آورد.


https://www.brides.com/story/how-to-choose-the-perfect-wedding-venue
https://www.marthastewart.com/7953961/5-elements-consider-when-choosing-wedding-location