انتخاب سالن عقد وانیا به عنوان یک سالن عقد شیک

جستجو
آخرین بلاگ ها

انتخاب سالن عقد وانیا به عنوان یک سالن عقد شیک

19 مرداد 1400 | توسط : مدیر کل

سالن عقد وانیا در تهران، یکی از سالن‌های مطرح در پایتخت می‌باشد که رضایت عروس و دامادهای بسیاری را جلب نموده است. در این سالن عقد شیک هر آنچه که زوجین نیاز دارند به خوبی فراهم شده است تا بتوانند به تمام نیازهای خود پاسخ داده و یک روز به یادماندنی را از مراسم عقد خود به خاطر بسپارند. اگر قصد انتخاب یک سالن عقد شیک برای مراسم خود را دارید، قطعا می‌دانید که باید به فاکتورهای زیادی توجه نمایید اما در نظر گرفتن همه آنها در آغاز کار به دلیل مشغله فراوان و همچنین استرس‌های این مراسم چالش برانگیز است. سالن عقد وانیا به مدیریت خانم مینا دهقانی، هر آنچه که شما نیاز دارید را در یک پکیج کامل آماده نموده است تا بتوانید بر اساس خواسته خود از آن استفاده کنید.

چرا باید سالن عقد وانیا را برای برگزاری مراسم خود انتخاب نماییم:

اگر هنوز در انتخاب یک سالن عقد مینیمال گیر کرده‌اید و نمی دانید که کدام سالن انتخاب بهتری است، جای نگرانی نیست! برای کمک به یافتن و انتخاب یک سالن خوب در زیر مواردی ارائه شده است که می‌توانید از آنها بهره ببرید.

 1. مکانی را متناسب با شخصیت و روحیات خانوداده‌ها و مهمان‌های خود انتخاب کنید:

هر عروس و دامادی منحصر به فرد بوده و سلیقه خاص خود را دارند، بنابراین به عنوان یک سلیقه خاص در تلاش خواهند بود تا مکانی را پیدا کنید که شامل مواردی باشد که نیازهای آنان را در روز عقد برطرف نماید. از همین رو انتخاب یک سالن عقد مینیمال که پاسخگوی هر خواسته‌ای بوده و مطابق با شان دو خانواده باشد گاها دشوار است. در سالن عقد وانیا تلاش شده است تا این موارد همگی در نظر گرفته شود و بیشترین انعطاف برای فراهم شدن نیاز زوجین وجود داشته باشد.

به بودجه توجه نمایید و سالن متناسب با بودجه خود را انتخاب کنید

این مورد در انتخاب یک سالن عقد شیک بسیار مهم می‌باشد. یافتن یک سالن عقد باشکوه و زیبا، حتی با کمترین بودجه و سرمایه نیز ممکن خواهد بود، تنها کافی است که سالن مد نظر شما امکان سفارشی شدن داشته باشد که سالن عقد وانیا دارای این ویژگی است. برای این مورد لازم است تا قبل از انتخاب یک سالن عقد شیک، ابتدا هزینه‌های موجود را بررسی نمایید و بودجه خود را برآورد کنید. در سالن عقد وانیا برای اینکه بتوان شرایطی را فراهم آورد که از لحاظ بودجه‌ای مشکل وجود نداشته باشد، امکانات جانبی چون آتش‌بازی، مه، نورپردازی و مواردی از این قبیل در نظر گرفته شده است که می‌توان آنها را به خواست زوجین حذف نمود و در هزینه‌ها نیز به همان ترتیب صرفه‌جویی کرد.

3. محل سالن و فاصله آن تا محل زندگی شما مهم است

یکی از مهمترین ویژگی‌های یک سالن عقد خوب، محل آن می‌باشد. قطعا شما به احتمال زیاد در کل کشور یا حتی بخش‌های مختلف یک استان، خانواده و دوستان دارید که مایلید در جشن عقد شما شرکت داشته باشند. بنابراین انتخاب مکان سالن عقد خود از این حیث که مشکلی برای رفت و آمد ایجاد نخواهد شد، بسیار مهم می‌باشد. اقوامی که پیر بوده و سن آنها بالا می‌باشد را در نظر بگیرید، این احتمال وجود دارد که آنان نتوانند سفر کنند یا به مدت طولانی در ماشین بنشینند، از پله‌ها استفاده کنند و... . لذا لازم است تا سالن عقد شما در مکانی مناسب واقع شده باشد. سالن عقد وانیا در مکانی کم سر و صدا واقع است و افراد می‌توانند به راحتی به آن دسترسی پیدا نمایند.

4. فضا و لوکیشن خوب

اندازه سالن عقد شما باید متناسب با لیست مهمان شما و برنامه‌هایی که می‌خواهید در روز عقد شما اتفاق بیفتد، باشد. لذا از قبل باید آمار دقیقی از مهمان خود تهیه کنید. سالن عقد وانیا برای مراسم‌هایی چون عقد و نامزدی یک فضای عالی را ایجاد می‌نماید که امکان حرکت و پذیرایی به خوبی در آن مهیا شده است.

لوکیشن‌های خوبی داشته باشد

هر مکانی سقف‌داری نمی‌تواند یک گزینه عالی برای مراسم عقد شما باشد. با این حال، برخی از سالن‌های عقد دارای لوکیشن‌های غیر منتظره و چشمگیری هستند که به راحتی می‌توانند نظر هر بیننده‌ای را جلب نمایند. در صورت امکان تلاش نمایید تا ذهن  و فکر خود را به روی ایده‌هایی که در ذهن دارید، ببندید و موضوعات و مکان‌های مختلف را با هم مقایسه کنید. در سالن عقد وانیا از لوکیشن‌های متفاوت استفاده شده است تا هر نوع سلیقه‌ای اعم از سنتی، کلاسیک، مدرن و ... به هر آنچه که دوست دارند، دست یابند. از همین رو با عکسبرداری در این فضا، می‌توان خاطره خوبی را از روز عقد خود ثبت نمود. در نظر گرفتن گل آرایی‌ها، بکارگیری آینه و مواردی از این قبیل، جز امکانات و دکوراسیون سالن عقد وانیا می‌باشد.

6. به امکانات سالن دقت نمایید

در روز بزرگ عقد خود، قطعا می‌خواهید همه چیز درست بوده باشد و همه چیز طبق برنامه‌ریزی پیش رود. از همین رو باید به امکاناتی که سالن عقد می‌تواند در اختیار شما قرار دهد، دقت نمایید. سالن عقد وانیا می‌تواند جهت تنظیم قرارداد با فیلمبردار، سالن زیبایی و مواردی از این قبیل به شما کمک شایانی نماید. از همین رو دلهره و استرس در خصوص مراسم و برنامه‌ریزی های مخصوص به آن را تا حد زیادی کاهش می‌دهد.

به نورپردازی سالن توجه نمایید

یکی از مهم‌ترین عناصر در روز عروسی شما توجه به نورپردازی است. اگر کسی نتواند شما را به عنوان عروس یا داماد مشاهده کند، هر اندازه هم که سالن عقد شما جذاب و جالب باشد اما تاثیری نخواهد داشت. لذا  اطمینان حاصل نمایید که نور‌پردازی خوبی در سالن قرار دارد و به خوبی از آن می‌توانید برای جلوه دادن به مراسم خود بهره ببرید. این مورد در سالن عقد وانیا بسیار مورد توجه مدیران بوده و از بهترین تجهیزات جهت فراهم آوردن نور سالن استفاده شده است.

8. حتما توجه داشته باشید که سالن عقد شما سیستم صوتی خوبی را پشتیبانی نماید

در سالن عقد وانیا برای اینکه مهمان‌ها در حین مراسم دچار مشکل نشوند و به خوبی به صدای موسیقس واقف گردند، از امکانات روز استفاده شده است. استفاده از این امکانات موجب می‌شود تا مراسم بسیار گرم‌تر و البته با شور و نشاط بیشتری برگزار گردد.

https://bridebook.com/uk/article/top-10-tips-for-choosing-your-wedding-venue

https://www.minted.com/wedding-ideas/wedding-venue-tips