سالن عقد وانیا، ثبت رویای شما

جستجو
آخرین بلاگ ها

سالن عقد وانیا، ثبت رویای شما

12 اردیبهشت 1401 | توسط : مدیر کل

سالن عقد وانیا، سالن مجلل در شرق تهران

به نام خالق عشق؛ می توانیم خاطره‌ساز بهترین اتفاق زندگیتان باشیم.

سالن عقد وانیا کلبه عشق و صفاست که با به روزترین و شیکترین متدها طراحی شده و آماده خدمت رسانی به شما بهترین‌ها در شرق تهران است.

سالن عقد وانیا دارای سالنی بزرگ، مجزا و لوکس می باشد که آماده پذیرایی از شما عروس و دامادهای عزیز است. از مهم‌ترین وجه تمایز‌های سالن عقد وانیا می توان به سفره عقد بسیار زیبا و مدرن آن اشاره کرد.
 

سالن عقد وانیا یا دفاتر عقد و ازدواج
در حال حاضر پیشنهادهای متفاوتی برای زوج‌ها وجود دارد. سالن عقد و ازدواج یا دفاتر عقد و ازدواج که در ادامه به برتری سالن‌های عقد و ازدواجی که امروزه راه اندازی شده است، پی خواهید برد.

شما می توانید یک مراسم و فضای ساده را انتخاب کنید و یا می توانید شب خاطره انگیزی برای خود بسازید تا طعم لذت بخش ازدواج همواره به یادتان باشد.

اگر تا به حال در مراسم عقد و ازدواج در سالن و دفاتر ازدواج بوده باشید، قطعا به تفاوت‌های این دو پی برده اید. کسانی که به دنبال داشتن جشنی کوچک و لاکچری هستند بهتر است سالن عقد و ازدواج را انتخاب کنند و اگر نمی خواهید زیاد هزینه کنید و به دنبال مراسمی ساده و با امکاناتی کمتر هستید، دفاتر ازدواج پیشنهاد خوبی برای این نوع سلیقه‌ها خواهد بود.

در ادامه سالن عقد وانیا را با دفاتر معمولی عقد و ازدواج از نظر امکانات و هزینه‌ها بررسی می کنیم تا به تفاوت و حتی کیفیت این دو پی ببرید.

هزینه عقد در سالن و دفاتر معمولی ازدواج

تا چند سال پیش اکثر عقد و ازدواج‌ها در دفاتر معمولی ازدواج انجام می گرفت. اگر تا به حال به این دفاتر مراجعه کرده باشید حتما امکانات و فضای آن را نیز مشاهده کرده اید.

فضای بسیار کوچک که گنجایش مهمانان را ندارد و فضایی با تزئیناتی بسیار ساده که البته حیف است مراسمی که یکبار در زندگی آدم اتفاق می افتد را با چنین امکانات و فضایی از سر باز کرد.

کم کم سالن‌هایی معمولی با امکاناتی کمی بیشتر از قبل راه اندازی شدند که میزان مهمان بیشتری را در خود جای می دادند. اما باز هم دیزاین و تزئینات این سالن ها گوشه‌ای از اکسسوری‌ها و گل آرایی‌های امروزی را نداشت.

هزینه این سالن‌ها بیشتر از دفاتر عقد و ازدواج است و معمولا این سالن‌ها با عکس‌ها و فیلم بردار‌ها نیز همکاری می کنند که طبیعتا کیفیت کار و امکانات کمتری نسبت به سالن‌های عقد امروزی همچون سالن عقد وانیا دارند.

پذیرایی در سالن‌های معمولی به عهده خودتان خواهد بود و باید در امر پذیرایی از مهمانان خودتان دست به کار شوید. اما سالن عقد لاکچری و لوکسی همچون وانیا با مدیریت سرکار خانم مینا دهقانی، دارای پرسنلی زحمت کش و بسیار مجهز است که پذیرایی از مهمانان شما را به بهترین نحو ممکن انجام می دهند.

در حال حاضر سالن عقد وانیا جزو مجهز‌ترین سالن های عقد در سطح تهران است. امکانات بسیار بالا، دیزاین اروپایی و به روز، گل آرایی، تیم مجهز فیلمبرداری و عکاسی و لوکیشنی بسیار عالی برای دعوت مهمانان وجود دارد. سالن عقد وانیا به محبوب‌ترین‌ها برای زوج‌های عزیز تبدیل شده است.

بدون شک دیزاین و طراحی سالن عقد وانیا قابل مقایسه با هیچ سالنی نخواهد بود و عکاسی شما نیز در این فضا، بسیار شیک و به یاد ماندنی‌تر خواهد بود.

گل آرایی نیز از خدمات بسیار ویژه سالن عقد وانیا است که با طراحی های متنوع و زیبا، فضای مراسم شما را گرم تر و مجلل تر نشان می دهد.

معمولا سالن‌های عقد معمولی تا حدود 80 نفر از مهمانان را قادر به ساپورت کردن هستند اما سالن عقد وانیا جزو سالن‌های مطرح در سطح تهران است که ظرفیتی 100 تا 300 نفری را ساپورت می کند.

میزهای مجزا، فضای باز و سرسبز و روف گاردن شرق تهران از امکانات سالن عقد وانیا است. در این مجموعه شما می توانید انواع غذاها، دسر، فینگر فود، نوشیدنی‌ها و ... را در پذیرایی از مهمانان خود انتخاب کنید.

دیگر امکانات و تاثیر آنها در هزینه سالن عقد وانیا

سالن‌های عقد لاکچری و مجلل دارای گل آرایی و شمع آرایی‌های بسیار زیبایی هستند که در ثبت عکس و فیلم‌های باشکوه و زیبا، کمک بسیاری می کنند.

موسیقی جشن و مراسم نیز از دیگر فاکتور هایی است که در سالن های معمولی و لاکچری متفاوت است. در سالن‌های معمولی معمولا موسیقی به صورت دستگاهی و با حضور یک مجری صورت می گیرد. اما در سالن عقد وانیا و دیگر سالن های مجلل شما می توانید از موسیقی به صورت زنده و یا دستگاهی در کنار دیجی، لذت برید.

با توجه به مواردی که گفته شد می توان تفاوت هزینه سالن معمولی با سالن لاکچری را تشخیص داد. شما می توانید با توجه به سلیقه و نیاز خود یکی از این نوع سالن‌ها را انتخاب کرده و شبی رویایی بسازید.

 

در انتخاب سالن و دفتر مناسب عقد به چه نکاتی باید توجه کرد؟

در بخش قبل با مشخصه‌های تغییر هزینه و فاکتور های تعیین آن در سالن عقد وانیا و یک سالن عقد معمولی آشنا شدید.

در این بخش مواردی را برای شما بیان می کنیم تا با در نظر گرفتن آنها، مکان و مراسمی باشکوه و مطابق با سلیقه خودتان برگزار کنید.

اولین و مهم‌ترین نکته ای که باید مدنظر داشته باشید، مقدار هزینه‌ای است که برای برگزاری مراسم در نظر گرفته اید. اگر واقعا دست و بالتان باز است، پیشنهاد ما به شما سالن عقد مجلل و باشکوه وانیا با مدیریت سرکار خانم مینا دهقانی است که رویایی‌ترین شب را برای خود خواهید ساخت.

اگر به دنبال برگزاری مراسمی اقتصادی هستید، سالن های معمولی بهترین گزینه است. البته این مورد را به یاد داشته باشید که وانیا با کیفیت‌ترین امکانات را با هزینه‌ای مناسب تر از دیگر سالن‌ها ارائه می دهد.

نکته دوم تعداد میهمانان است. اگر قرار است مراسمی مختصر برگزار کنید و مهمان زیادی را دعوت نکرده اید، بهتر است سالن عقد معمولی را انتخاب کنید؛ اما اگر تعداد میهمانانتان زیاد است و به دنبال سالنی با ظرفیت هستید، می توانید سالن عقدی همچون سالن عقد وانیا را با ظرفیتی مناسب انتخاب کنید.

اگر برایتان مهم است که مراسمتان در فضای باز برگزار شود نیز بهتر است به سراغ سالن‌های باشکوه و مجلل همچون وانیا بروید چون سالن‌های معمولی از آپشن روف گاردن برخوردار نیستند.

همچنین میزان تشریفات نیز از دیگر نکات مهم در انتخاب سالن عقد مدنظرتان است. سالن عقد وانیا مجلل‌ترین سالن شرق تهران با گل‌آرایی، شمع آرایی و اکسسوری‌های جذاب برای طراحی فضا می باشد.