سالن عقد وانیا در تهران، لوکس‌تر از آنچه که تصورش را می‌کنید

جستجو
آخرین بلاگ ها

سالن عقد وانیا در تهران، لوکس‌تر از آنچه که تصورش را می‌کنید

01 مهر 1400 | توسط : مدیر کل

سالن عقد وانیا در تهران که امروزه علاقه‌مندان زیادی را به سمت خود جلب می‌کند یکی از سالن‌های فوق لوکس در تهران است که هر سلیقه‌ای در دید اول مجذوب آن می‌شود. سالن عقد لوکس وانیا با کادری مجرب، امکاناتی عالی و تجهیزات مدرن می‌تواند بهترین لحظات را از روز عقد شما بسازد. این سالن عقد رویایی با مدیریت خانم دهقانی در حال حاضر در شرق تهران جزء سالن‌های درجه یک می‌باشد. از همین رو در این مقاله قصد داریم تا برخی از ویژگی های خاص این سالن را بررسی نماییم.

آشنایی با سالن عقد وانیا در تهران و امکانات عالی آن:

اگر شما نیز دغدغه انتخاب یک سالن عقد خوب در تهران را دارید و بین انتخاب گزینه خوب مردد هستید، پیشنهاد می‌شود تا حتما این مقاله را تا انتها مطالعه نمایید تا با امکانات و ویژگی‌های خاص سالن عقد وانیا در تهران آشنا شوید.

1. مناسب برای مهمانی‌های کوچک و نیمه بزرگ همانند عقد، بله برون و ...

تعداد مهمانان، انتخاب مکان شما را تا حد زیادی محدود می‌کند. اکثر سالن‌هایی که در تهران وجود دارند و برای مراسم عقد در نظر گرفته شده‌اند، می‌توانند برای کمتر از 50 مهمان را پذیرایی کنند، اما در سالن عقد وانیا، مکان‌های مناسبی برای رقص، شام، ارکستر و ... در نظر گرفته شده است و نسبت به سالن‌های مشابه بزرگتر است. با این حال، در این سالن عقد لوکس مکان‌های سفارشی نیز وجود دارد که می‌تواند برای برنامه‌های خاص در نظر گرفته شود. به طور مثال روف گاردن سالن عقد وانیا در شرق تهران، می‌تواند جزء آن دسته از مواردی باشد که نتوان به راحتی از آن صرف نظر نمود.

2. هزینه سالن عقد وانیا تا حد زیادی مقرون به صرفه است.

سالن عقد وانیا با پذیرائی شام، با توجه به امکاناتی که دارد دارای هزینه متعادلی می‌باشد. البته باید این مورد را نیز در نظر داشت که زوجین می‌توانند با توجه به بودجه خود، برنامه‌های سالن و امکانات آن را سفارشی‌سازی نمایند تا هزینه‌ها صرفه‌جویی شود.  به صورت کلی باید در نظر داشته باشید که اجاره سالن و پذیرایی نباید بیش از 50 درصد از کل بودجه عقد شما را مصرف کند. رزرو مکانی که بیش از 50 درصد از بودجه عروسی شما را به خود اختصاص دهد به این معنی است که باید هزینه سایر موارد را کاهش دهید و ممکن است شما را شبیه ملکه‌ای کند که در جشن سلطنتی به مک دونالد خدمت می‌کند! از همین رو توصیه می‌شود تا قبل از رزرو لیستی از برنامه‌های مد نظر خود تهیه نمایید و با کادر پذیرش در این مورد صحبت نمایید. مدیران سالن عقد وانیا در این حوزه می‌توانند به خوبی شما را راهنمایی کنند.

3. برنامه‌های زیادی در سالن عقد وانیا در تهران امکان اجرایی شدن دارند.

بسته‌های سالن های عقد از یکدیگر بسیار متفاوت هستند. قبل از رزرو باید این بسته ها و امکاناتی را که در اختیار شما قرار می‌دهند به خوبی بررسی نمایید. در سالن عقد وانیا در تهران می‌توانید به صورت معمول از امکانات زیر استفاده نمایید:

  • میزها و صندلی‌های شیک برای میزبانی از همه مهمانان شما
  • ظروف غذاخوری و کارد و چنگال مناسب و با کیفیت برای
  • پیشخدمت‌ها و کارکنان خوش برخورد و با نزاکت
  • مکان مناسب، دنج!

    قبل از انتخاب یک سالن عقد خوب لازم است تا لیستی از سالن‌های موجود در محل مد نظر خود تهیه نمایید. سپس از تک تک آنها دیدن نمایید و آن را به فهرستی از سه مکان مورد علاقه خود کاهش دهید. این بین سالن عقد وانیا در تهران قطعا در لیست شما جای خواهد داشت زیرا تمام امکانات رفاهی را برای شما و مهمان‌هایتان فراهم می‌آورد. محیطی آرام با امکان رفت و آمد آسان به همراه پارکینگ خوب تنها بخشی از امکانات این سالن عقد لوکس می باشد.

    5. آیا مکان برای شما و مهمان‌های شما به راحتی در دسترس است؟

    متاسفانه محبوبیت فصل تابستان و بهار اوج تقاضا را ایجاد می‌کند و به همین دلیل است که اگر می‌خواهید از تاریخ مشخصی اطمینان داشته باشید، باید حداقل چند ماه زودتر جستجو را آغاز کرده و محل مناسب را بیابید. بسیاری از مهمان‌های شما قطعا از راه دور سفر می‌نمایند، لذا باید بتوانند به راحتی به سالن رسیده و در ترافیک‌های سنگین منتظر نمانند. سالن شما باید مکان‌های مجزا برای تعویض لباس و استراحت را داشته باشد تا افراد بتوانند در آن آماده شوند. در نظر داشته باشید که مدیریت سالن عقد وانیا در تهران تمام این موارد را در سالن خود مهیا نموده است تا بهترین خاطره برای شما و عزیزان شما فراهم آید.

    6. آیا برنامه‌های دیگری برای این روز خاص دارید؟

    اطمینان حاصل کنید که در روز عقد خود از مکان اختصاصی استفاده می‌کنید. به عبارت دیگر اگر آتش بازی نیاز دارید، اگر پخش فیلم را در برنامه خود قرار داده‌اید، حتما با مدیریت سالن خود صحبت نمایید تا بتوانند به اجرایی شدن آن کمک نمایند. سالن عقد وانیا در اجرای این چنین برنامه هایی بسیار منعطف می باشد و می‌تواند شما را در رسیدن به اهدافتان یاری کند. سالن‌هایی که به صورت خشک و رسمی هستند عموما نمیتوانند محیطی گرم و صمیمی را ایجاد کنند به همین دلیل لازم است تا حتما در انتخاب خود دقت کنید.

  • محدودیت پذیرایی وجود نداشته باشد.

    آیا مکان شما دارای سالن پذیرایی خوب با سرآشپزهای حرفه‌ای است که بتوانید برای پذیرایی از مهمان شما عملکرد خوبی داشته باشند؟ در غیر این صورت، شما تنها به قابلیت‌ها و منوی ارائه شده توسط سالن محدود شده اید.

    اطمینان حاصل کنید که محل برگزاری مجوز مربوطه را برای برپایی مراسم دارد. سالن عقد وانیا از این حیث دارای تمام تاییدیه های لازم است و می تواند به شما در بهتر برگزار شدن جشن‌ها کمک نماید.

    سالن عقد وانیا در تهران به مدیریت خانم دهقانی از جمله سالن‌های پذیرایی می‌باشد که بسیار مجهز بوده و می‌توان عروسی‌های کوچک را نیز در آن برگزار نمود. این سالن دارای سیستم صوتی و نورپردازی عالی می‌باشد و به جرات می‌توان بیان داشت که مهمان‌های شما در آن اصلا احساس ناراحتی و خمودگی نمی کنند. لوکیشن‌های عکاسی زیبا، سفره عقد بروز و سیستم صوتی بی‌نقص تنها بخشی از جنبه‌های مفید این سالن زیبا هستند.

  •