سالن عقد وانیا یک انتخاب هوشمندانه

جستجو
آخرین بلاگ ها

سالن عقد وانیا یک انتخاب هوشمندانه

18 مرداد 1400 | توسط : مدیر کل

سالن عقد وانیا یکی از سالن‌های بسیار شیک با کادری مجرب است که امروزه در پایتخت میزبان مراسم‌هایی چون عقد، بله‌برون و مواردی از این قبیل می‌باشد. در سالن عقد وانیا به مدیریت خانم مینا دهقانی شما می‌توانید امتیازات بسیاری را به دست آورید که در کمتر سالن عقدی وجود دارند. از همین رو در این مقاله قصد داریم بررسی نماییم که چرا انتخاب سالن عقد وانیا یک برد محسوب می‌شود. برای اینکه با این سالن و ویژگی‌های بیشتر آشنا شوید، پیشنهاد می‌شود این مقاله را تا آخر مطالعه نمایید.

انتخاب سالن عقد وانیا یک برد راحت:

تمام افرادی که یکبار پروسه ازدواج و مراسم‌های آن را پشت سر گذاشته‌اند، می‌دانند که با توجه به تعداد زیاد فعالیت‌ها و اقداماتی که باید برای برگزاری این مراسم‌ها صورت گیرد، گاها نمی‌توان بین تمام موارد هماهنگی ایجاد نمود. از همین رو بسیاری از سالن‌ها تلاش می‌نمایند تا خدمات جانبی خود را افزایش داده تا از میزان دلهره و استرس زوجین کم کنند. سالن عقد شیک وانیا توانسته است با دیدی متفاوت به نیاز بسیاری از عروس و دامادها پاسخ دهد. از همین رو می توان آن را یک سالن موفق دانست. در این مقاله قصد داریم تا برخی از ویژگی‌های مهم این سالن عقد را بررسی نماییم.

همه خانواده‌ها مایل هستند که مهمانی و جشن آنها در بهترین نقطه شهر با امکان رفت و آمد آسان، هوای خوب و محیطی خانوادگی باشد. از همین رو سالن عقد مینیمال فوق در بهترین نقطه پایتخت قرار گرفته است و امکان دسترسی به آن آسان می‌باشد. با توجه به اینکه محیط اطراف سالن آرام و بدون دغدغه می‌باشد لذا می‌توان انتظار داشت که مهمانی و عقد مذکور بدون نگرانی و تشویش برگزار شود. همچنین باید در نظر داشت که فضای خوب برای پارک ماشین‌ها و نداشتن دغدغه‌ای در این خصوص، از دیگر مواردی است که مدیریت سالن عقد وانیا به آن فکر کرده و راهکار مناسب اندیشیده است.

در این سالن عقد شیک و زیبا برای اینکه مهمان ها بتوانند قبل از مراسم تعویض لباس داشته باشند یا استراحت کنند، سالن‌های مختلف در نظر گرفته شده است. به طور مثال شما می‌توانید برای استراحت، تعویض لباس، نماز و مواردی از این قبیل اتاق‌های مختلف را در اختیار داشته باشید. همچنین جهت پذیرایی شام و غیره سالن مناسب و بزرگی که هم امکان نشستن و هم امکان سرو غذا به صورت سرپا وجود دارد، در نظر گرفته شده است. مدیریت سالن وانیا برای اینکه بتواند رضایت عروس و دامادها را به دست آورد، برای محل نشستن و جاری شدن صیغه عقد، محل سفره عقد، موزیک و ... فضاهای خاص و جداگانه تعبیه دیده است. این کار موجب می شود تا بین فعالیت‌های بخش‌های مختلف هیچگونه تداخلی وجود نداشته باشد.

از دیگر موارد مهم برای خوب‌تر شدن یک مراسم عقد، نحوه پذیرایی و سرو آن می‌باشد. از همین رو نیاز است تا شما حتما در این خصوص اطمینان حاصل نمایید. در سالن عقد وانیا برای سرو شام از آشپزهای حرفه‌ای استفاده شده است که تجربه تهیه هرگونه غذای ایرانی، سنتی، بین المللی و ... را دارند. لذا اغلب افراد با هر نوع سلیقه و مزاجی می‌توانند از غذای ارائه شده استفاده نمایند. همچنین این سالن در برنامه پذیرایی خود، پذیرایی مرحله به مرحله در حین مراسم را دارد که سالن‌داران وانیا تلاش می‌نمایند در این زمان هیچ مهمانی از قلم نیفتد. برخی از خانواده‌ها مایل هستند که به منوی پذیرایی انواع نوشیدنی‌های گرم یا خنک نیز اضافه شود که این مورد با هماهنگی به آسانی انجام می‌شود. از این حیث خانواده‌ها و عروس و داماد می‌توانند با خیالی آسوده به سایر موارد بپردازند.

  • در این سالن عقد، سیستم صوتی خوبی استفاده می شود:

برای اینکه محیط مراسم شما گرم‌تر بوده و احساس صمیمی‌تری وجود داشته باشد، لازم است تا حتما  از سیستم صوتی و نور پردازی‌های خوبی استفاده شود. سیستم صوتی شما باید به گونه‌ای باشد که تمام مهمان‌ها در هر کجا از سالن بتوانند صدای موسیقی را به خوبی شنیده و این مورد باعث آزار آنها نیز نشود. در سالن عقد وانیا از بهترین سیستم‌های صوتی روز دنیا استفاده شده است تا صدا اکو نداشته و بتواند بهترین بازخورد را داشته باشد. همچنین از سوی دیگر نیاز است تا صوت و صدا با یکدیگر هم‌سو باشند به این معنا که صدا گاها با نور می‌بایست کم یا زیاد شود. سالن‌دارها در سالن وانیا وظیفه دارند تا این مورد را بررسی کرده و هماهنگی لازم را به عمل آورند.

  • در این سالن عقد مینیمال شما قادر خواهید بود که از لوکیشن‌های متفاوت استفاده کنید:

همواره باید به این موضوع توجه داشته باشید که عکس و فیلم تنها یادگاری‌هایی می‌باشند که از روز عقد باقی می‌ماند لذا هر اندازه که سالن عقد شما زیباتر باشد، می‌توان عکس‌های عالی‌تری را نیز ثبت کرد. از همین رو در این سالن عقد تلاش شده است تا برای تمام سلیقه‌ها و سبک‌ها لوکیشن‌های متفاوت و خوبی تعبیه گردد که افراد بتوانند به راحتی عکس‌های مد نظر خود را ثبت نمایند. انواع سبک‌های مینیمال، سنتی، مدرن و ... در این سالن برای بهتر شدن فضا در نظر گرفته شده است. مدیریت سالن وانیا برای اینکه بتواند بهترین بازخورد را از مهمان‌های خود مشاهده نماید، از دکوراتیوهای حرفه‌ای استفاده می‌نماید تا آخرین تکنیک‌های دکوراسیون را برای چیدن سفره عقد یا طراحی دکور سالن بکار گیرند. استفاده از انواع چراغ‌ها با رنگ‌های مختلف، بلور، گل، آینه و مواردی از این قبیل به هر چه زیباتر شدن سالن کمک می‌کند.

جمع‌بندی:

انتخاب سالن عقد خوب و مناسب در پروسه برگزاری مراسم عقد و عروسی، بسیار مهم می‌باشد. گاها نیاز است تا برای این مورد روزها زمان سپری شود اما همواره در نظر داشته باشید که بازخورد این موضوع ارزش وقت گذاشتن را دارد. امروزه سالن‌های بسیاری در پایتخت و سایر شهرها وجود دارند که می‌توانند میزبان عقد یا عروسی باشند اما این بین وانیا گزینه بهتری می‌باشد زیرا قادر است نیاز مراجعه‌کنندگان خود را شناخته و بر اساس آن اقدام به برطرف نمودن نیازهای آنان نماید.

https://www.marthastewart.com/7953961/5-elements-consider-when-choosing-wedding-location

https://www.dine.co.uk/inspiration/wedding-guides-advice-pages/how-to-choose-your-wedding-venue/