سالن عقد وانیا یک سالن عقد متفاوت در پایتخت

جستجو
آخرین بلاگ ها

سالن عقد وانیا یک سالن عقد متفاوت در پایتخت

19 مرداد 1400 | توسط : مدیر کل

سالن عقد وانیا به مدیریت خانم مینا دهقانی از جمله سالن‌های عقد می‌باشد که عروس و دامادهای زیادی شوق برگزاری مراسم عقد خود را در آن دارند. با توجه به اینکه پیدا نمودن یک سالن عقد خوب دارای چالش‌های بسیار می‌باشد و گاها طاقت فرسا نیز است لذا روبرو شدن با اینگونه سالن‌ها یک برد محسوب می‌شود. در این مقاله قصد داریم تا در خصوص ویژگی‌های سالن عقد وانیا صحبت نماییم.

در انتخاب یک سالن عقد خوب و زیبا باید چه مواردی را در نظر بگیرید؟

برای کمک به شما در انتخاب یک سالن عقد مینیمال و خوب، در این مقاله مواردی را لیست نموده‌ایم که می‌توانند به شما کمک نمایند تا بهترین انتخاب را داشته باشید. از همین رو در خصوص این امکانات در سالن عقد وانیا که جز بهترین سالن‌ها در تهران می‌باشد نیز صحبت خواهیم نمود.

یک نکته مهم قبل از آغاز این مقاله، این است که برای انتخاب سالن عقد خوب باید وقت کافی را اختصاص دهید. مانند هر انتخاب دیگری، هرچه زمان و اطلاعات بیشتری بیشتری به دست آورید، نتیجه بهتر و به مراتب سودمند‌تری نیز مشاهده می‌نمایید. انتخاب یک سالن عقد خوب به حوصله زیاد نیاز دارد اما در این مقاله مشاهده می‌نمایید که وانیا تمام موارد را برای شما آماده نموده است.

جزئیاتی که برای انتخاب سالن عقد شیک باید به آن توجه نمایید:

  • بودجه

اولین کاری که هر عروس و دامادی قبل از برنامه‌ریزی برای عروسی خود باید انجام دهند، در نظر گرفتن بودجه واقع‌بینانه است. بودجه و توان مالی هیجان انگیزترین قسمت در انتخاب سالن عقد است. بدون آن شما نمی‌توانید به نیازهای خود پاسخ داده و سالن عقد مینیمال خوبی را انتخاب نمایید. از همین رو سالن عقد وانیا برای اینکه بتواند بر اساس بودجه زوجین پاسخگو باشد، می تواند امکانات ارائه شده خود را سفارشی نماید. به طور مثال در موارد پذیرایی، منوی غذا یا امکانات جانبی سالن، امکان دخل و تصرف وجود دارد.

  • فضای مناسب برای مهمان‌ها:

برای انتخاب یک سالن عقد ایده‌آل، باید آمار کامل و جامعی در مورد تعداد میهمان‌هایی که می خواهید به مراسم دعوت کنید، داشته باشید. سالن عقد وانیا برای مهمانی‌هایی در حد بله‌برون، عقد، جشن نامزدی و مواردی از این قبیل فضای لازم را در اختیار شما قرار می‌دهد. اگر می‌خواهید مراسم عقد خود را با تعداد کمی از آشنایان برگزار نمایید، بهتر است تا به دنبال سالنی باشید که امکانات مناسب در خصوص فضا را در اختیار شما قرار می‌دهد. به طور مثال، امکان نشستن، قرار دادن میزهای پذیرایی مختلف و مواردی از این قبیل در آن تعبیه شده باشد. مطمئناً با هیچ قانون مشخصی در مورد اینکه چه کسی باید دعوت شود و چه کسی دعوت نمی‌شود، وجود ندارد اما شما باید همواره بیشترین حالت را در نظر بگیرید.

  • محوطه و فضای پارک ماشین:

در خصوص محل برگزاری مراسم عقد باید توجه نمایید که سالن مد نظر شما نباید بیش از اندازه دور باشد یا در منطقه پرتی احداث شده باشد. سالن عقد وانیا در بهترین موقعیت جغرافیایی قرار گرفته است و به راحتی می‌توان به آن دسترسی داشت. از همین رو مهمان‌ها در عذاب نخواهند بود. از سوی دیگر باید در نظر داشت که محیط سالن عقد دارای فضای پارک خوبی باشد که مهمان‌ها مشکل پارک ماشین نداشته باشند. برای این مورد نیز فضای خوبی جهت رفاه حال مهمان‌ها تعبیه شده است.

  • سبک خود را انتخاب نمایید:

محل برگزاری مراسم عقد شما باید به نحوی دکور شود که با سلیقه شما مطابقت داشته باشد. اگر سبک مدرن یا کلاسیک را در ذهن می‌پرورانید یا انواع دکور های خاص را می‌پسندید، باید در سالن عقد شما، وجود داشته باشند. از همین رو سالن عقد وانیا از دکوراتیوهای حرفه‌ای بهره برده است تا برای هر نوع سلیقه لوکیشن‌های مناسب را در نظر بگیرند. این مکان‌ها گزینه خوبی برای عکسبرداری می‌باشند.

  • حتما نیازمندی‌های خود را با مدیران سالن در میان بگذارید:

در حالی که اکثر سالن‌ها دارای خدمات یکسان و مشابهی هستند، اما برخی از آنها قوانین خاص داشته و می‌توانند بنا بر سلیقه شما، مواردی را نیز به خدمات خود اضافه نمایند. لذا در زمان انتخاب سالن عقد مینیمال خود بهتر است این موارد را مشخص کرده و آن را در اختیار مدیران قرار دهید. سالن عقد مینیمال در این خصوص بیشترین همکاری را با عروس و دامادها به خرج می‌دهد تا آنان بتوانند یک شب رویایی و خاصی را داشته باشند.

در نظر داشته باشید که هر سالن عقد خوبی باید دارای یکسری امکانات پایه‌ای باشد که در زیر به آنها اشاره شده است:

  • اتاق‌های اختصاصی:

مکان‌هایی که مهمان‌های شما بتوانند نیازهای خود را در آن برطرف نمایند، در هر سالن عقد واجب است. اتاق تعویض لباس، اتاق استراحت، سرویس بهداشتی و مواردی از این قبیل جز مکان‌های ضروری هستند. این امکانات در سالن عقد مینیمال وانیا به خوبی در اختیار مهمان‌ها قرار داده شده است.

  • پذیرایی اختصاصی و عالی:

اگر می‌خواهید روز عقد خود را در یک سالن خوب برگزار نمایید که همگان از آن راضی باشند، لازم است تا حتما در خصوص پذیرایی سالن اطمینان حاصل نمایید. در سالن وانیا کادر حرفه‌ای مسئولیت پذیرایی از مهمان را برعهده دارند که تلاش می‌نمایند در تمام طول مراسم این پذیرایی با کیفیتی عالی ارائه شود.

  • سالن عقد شما باید دارای مجوز باشد:

هنگامی که قصد اجاره یک سالن عقد را دارید، باید اطمینان حاصل نمایید که سالن مد نظر شما دارای تمام مجوزهای لازم است تا مشکلی حین برگزاری مراسم ایجاد نشود. مدیریت سالن عقد وانیا نیز قبل از برگزاری مراسم، تمام مجوزهای لازم را اخذ خواهد کرد.

  • سالن عقد باید دارای برنامه‌ریزی باشد:

در مراسم عقد معمولا چندین برنامه پشت هم باید برگزار شوند. به طور مثال صیغه عقد باید خوانده شود، مراسم پایکوبی وجود دارد، مراسم سرو شام باید اجرا شود و ... . اگر یک سالن عقد دارای برنامه‌ریزی دقیقی نباشد، لذا این امکان وجود دارد که برنامه‌ها طبق روال پیش نرود و افراد نتوانند از مراسم خود لذت ببرند. از همین رو در سالن عقد وانیا تلاش می گردد تا با برنامه‌ریزی دقیق، همه مراسم‌ها برگزار شود. مدیریت این سالن بر روی دقت و برنامه‌ریزی تاکید بسیاری دارد.

https://www.brides.com/story/how-to-choose-the-perfect-wedding-venue

https://www.marthastewart.com/7953961/5-elements-consider-when-choosing-wedding-location