چرا سالن عقد وانیا را برای مراسم خود انتخاب نماییم

جستجو
آخرین بلاگ ها

چرا سالن عقد وانیا را برای مراسم خود انتخاب نماییم

18 مرداد 1400 | توسط : مدیر کل

سالن عقد وانیا به مدیریت خانم مینا دهقانی یکی از معدود سالن‌های عقد در تهران می‌باشد که تمام امکانات رفاهی و آسایشی را فراهم آورده است تا زوجین در این روز به یاد ماندنی خاطره خوبی را در ذهن خود ثبت نمایند. همواره باید به این مورد توجه نمود که این سالن عقد شیک می‌تواند برای مراسم‌های کوچک همانند بله‌برون؛ نامزدی و مواردی از این قبیل نیز مورد استفاده قرار گیرد. با توجه به اینکه انواع سالن‌های عقد اعم از سالن های باغی؛ روباز و غیره در سطح شهر وجود دارند اما سوال اینجاست که چرا باید از سالن عقد وانیا برای مراسم خود استفاده نمود؟ در زیر برخی از امکانات ویژه این سالن عقد ذکر شده است که با تکیه بر آنها می‌توان انتخاب خوبی داشت.

دلیل انتخاب سالن عقد وانیا:

اگر شما نیز به مراسم عقد خود نزدیک می‌شوید؛ قطعا به دنبال سالن عقدی می‌باشید که تمام امکانات رفاهی را برای شما و مهمانانتان فراهم آورد و دارای قیمت مقرون به صرفه‌ای نیز باشد. امروزه سالن‌های مختلف دارای امکانات متفاوتی هستند و همین امر نیز انتخاب را برای عروس و دامادها مشکل می‌نماید. اما سالن عقد وانیا انتخاب را برای زوجین آسان نموده است زیرا شرایطی را فراهم آورده که به واسطه آن می‌توان روز عقدی خاص و به یادماندنی را ثبت کرد. در زیر برخی از ویژگی‌های این سالن عقد عنوان شده است:

زیبایی و تمیزی سالن از جمله ابتدایی‌ترین فاکتورهایی می‌باشند که در زمان رزرو سالن به آن بسیار توجه می‌شود. صندلی‌های مرتب؛ تمیز و شیک می‌تواند فاکتور مهمی برای جذب نگاه مهمانان باشد. در گام بعدی افرادی که در این سالن فعالیت می‌نمایند همگی دارای لباس‌های تمیز؛ فرم‌های هم‌شکل و زیبا می‌باشند که شان مهمانی و دو خانواده حفظ شود. در سالن عقد وانیا شما قادر خواهید بود تا براساس زمانبندی مد نظر خود تایم پذیرایی را با سالن دارها هماهنگ نمایید. البته مد نظر داشته باشید که این مورد از قبل توسط برنامه سالن تعیین می‌شود ولیکن امکان سفارشی سازی شدن نیز دارد. مهمان‌ها در این سالن به صورت دوره‌ای پذیرایی خواهند شد که در این پذیرایی تلاش می‌شود از همه و به صورت یکنواخت پذیرایی صورت گیرد.

برای اینکه مدیریت سالن وانیا بتواند نظر مثبت عروس و دامادهای خود را جلب نماید؛ از آخرین متدهای دکوراسیون موجود در دنیا استفاده کرده است تا زیبایی چند برابر به محیط ببخشد. استفاده از گل‌های فصلی؛ رنگ‌آمیزی زیبا؛ بکارگیری پوسترهای مختلف و مواردی از این قبیل تنها بخشی از اقداماتی است که در راستای زیباسازی محیط انجام شده است. برای اینکه مدیریت مطمئن شود که تمام افراد با ورود به این سالن به نیاز آنها پاسخ داده می‌شود؛ لوکیشن‌های مختلف با دیزاین‌های متفاوت را آماده نموده است تا از این روی نیز جای نگرانی وجود نداشته باشد. دکورهای سنتی؛ دکورهای مدرن؛ کلاسیک با انواع و اقسام وسایل چون گل؛ شیشه؛ روبان و غیره در بخش‌های مختلف این سالن شیک به چشم می‌خورد که آن را از هر لحاظ نسبت به سایرین برتری می‌بخشد.

  • داشتن امکانات رفاهی و تشریفات مناسب:

بسیاری از عروس و دامادها برای اینکه این روز خاص را بسیار دلنشین‌تر نمایند از برنامه‌ها و تشریفات خاصی استفاده می‌کنند. پیاده‌سازی این تشریفات خود نیاز به فضا و گاها امکانات صوتی و تصویری خاصی دارد. از همین رو در سالن عقد فوق هم از لحاظ فضا و هم از لحاظ تجهیزات موارد متفاوتی در نظر گرفته شده است که بتوان میزبان مراسم‌هایی چوت آتش‌بازی؛ برپا نمودن هر مدل سفری عقد و مواردی از این قبیل بود. توجه نمایید که در این وضعیت مدیریت یک سالن می تواند بسیار مهم باشد زیرا اگر مدیریت برنامه‌ریزی و هماهنگی درستی داشته باشد؛ میتوانید به تمام برنامه های خود به خوبی رسیدگی کنید. برای اینکه در اجرای مراسم عقد همه چیز طبق روال پیش رود لازم است تا حتما برآورد صحیحی از تعداد مهمان‌های خود داشته و آن را به مدیریت سالن اطلاع دهید تا بر اساس آن بهترین برنامه را اجرایی کند.

 

آیا نیاز است تا حتما مراسم خود را در سالن عقد برگزار نماییم؟

شاید در ابتدای برگزاری مراسم عقد؛ شما نیز این سوال را مطرح نمایید؛ پاسخ به این سوال قطعا بله می‌باشد. البته بسیاری از زوجین برای اینکه بسیاری از هزینه‌های سرسام‌آور را کاهش دهند؛ ترجیح می‌دهند تا مراسم در منزل یا دفترخانه برگزار گردد اما باید توجه نمود که در این شرایط گاها هزینه‌ها بیشتر نیز خواهد بود. چنانچه شما بخواهید هزینه‌های مربوط به میز و صندلی؛ وسایل پذیرایی و مواردی از این قبیل را محاسبه نمایید؛ به این نتیجه خواهید رسید که برپایی این مراسم‌ها در سالن از هر لحاظ بهتر می‌باشد. در این حالات شما درگیر مسائلی چون تزئینات؛ پذیرایی نمودن؛ فراهم نمودن جای اسکان مهمان‌ها و مواردی از این قبیل نمی‌شوید. با این کار از مهمانی و مراسم خود بیشترین لذت را خواهید برد.

البته باید به این مورد نیز توجه داشته باشید که برگزاری این مراسم‌ها در خانه می تواند استرس‌زا باشد و مدیریت آن نیز دشوارتر خواهد بود. سالن عقد وانیا با آگاهی نسبت به همه این موارد تلاش نموده است که شرایطی را فراهم آورد تا هم زوجین و هم خانواده‌های آنان از این دلهره‌ها دور بوده و از این روز خاص لذت ببرند.

جمع‌بندی:

با توجه به مواردی که در بالا عنوان شد؛ می‌توان نتیجه گرفت که برگزاری مراسم عقد در سالن از هر لحاظ بهتر می‌باشد. اما همواره در انتخاب سالن لازم است تا فاکتورهای مهمی را در نظر گرفته تا بهترین بازخورد را داشته باشید. سالن وانیا با توجه با سابقه طولانی خود در برگزاری و مراسم‌هایی این چنینی؛ لحظاتی را برای عروس و دامادها می‌سازد که درگیر هیچ‌گونه استرس و دلهره‌ای نشوند. از سوی دیگر شما می‌توانید با هر میزان بودجه و سطح مالی؛ مراسم عقد خود را به صورت کامل شیک و مجلسی در سالن مذکور برگزار نمایید. با توجه به مزایای ذکر شده در بالا می توان وانیا را جز سالن‌های عقد رده بالا در نظر گرفت که امروزه در تهران میزبان مراسم‌های شادی شما است.

 

https://www.marthastewart.com/7953961/5-elements-consider-when-choosing-wedding-location

https://www.dine.co.uk/inspiration/wedding-guides-advice-pages/how-to-choose-your-wedding-venue/