خانه عقد وانیا را بشناسیم

جستجو
آخرین بلاگ ها

خانه عقد وانیا را بشناسیم

15 آبان 1400 | توسط : مدیر کل

خانه عقد وانیا یکی از بهترین سالن‌های عقد و ازدواج برای زوجین جوان است که با امکانات ویژه‌ای که در نظر گرفته است به راحتی می‌تواند نظر هر شخصی را به سمت خود جذب نماید. شما با انتخاب خانه عقد وانیا می‌توانید مراسم خود را در یک مکان لوکس و بی‌نظیر برپا نمایید که هر آنچه را که افراد نیاز دارند در اختیار شما قرار دهد. در نظر گرفتن مکان‌های مجزا با امکانات خوب برای مهمان‌ها موجب شده است که دعوت‌شوندگان شما نیز احساس راحتی نموده و از بودن در جشن شما احساس خوبی داشته باشند.

چرا باید خانه عقد وانیا را برای مراسم عقد و عروسی خود انتخاب نماییم؟

قطعا اگر در مسیر انتخاب یک سالن عقد و ازدواج می‌باشید، با بررسی سالن‌های عقد متفاوت، از خود جویا می‌شوید که چرا باید خانه عقد وانیا را برای مراسم خود انتخاب نماییم؟ در ادامه دلایل به صورت کامل بیان شده اند:

  • خانه عقد وانیا یک محیط عالی و خاص دارد:

خانه عقد وانیا بی‌شک جزء آن دسته سالن‌های عقدی می‌باشد که فضای بسیار زیبا و آرامی دارد. استفاده از لوکس‌ترین تزیینات روز دنیا توسط دکوراتیوهای معروف موجب شده است تا افراد به محض ورود به این سالن، مجذوب دکور و تزئینات آن شوند. دیوارهای خاص با رنگ‌های آرام و دلنشین، استفاده از آینه، نورپردازی عالی، گل و تور تنها بخشی از دکورهای زیبایی می‌باشد که در این سالن بکار رفته است تا برای زوجین یک روز خاطره‌انگیز را ایجاد نماید.

  • محیط باز و دلنشین:

از دیگر امکانات خوب و مهم خانه عقد وانیا، داشتن محیط باز و زیبا برای فعالیت‌های مختلف می‌باشد. به طور مثال در این سالن برای گروه موزیک، میز و صندلی‌ها، صرف غذا و ... مکان‌های مجزا و جداگانه‌ای در نظر گرفته شده است. با این توضیحات تیم تشریفات به راحتی می‌توانند از بین مهمان‌ها رفت و آمد نموده و اقدام به پذیرایی نمایند. از سوی دیگر چون این فضاها از یکدیگر تفکیک شده‌اند لذا افراد با توجه به نیاز خود می‌توانند در فضای باز، روف گاردن و ... حضور یابند و از مراسم لذت ببرند.

  • دسترسی به خانه عقد وانیا آسان است:

قطعا یکی از موارد مهم که خانواده‌های عروس و داماد در زمان قرارداد با یک سالن عقد و عروسی به آن توجه می‌نمایند، راه دسترسی به سالن است. اگر سالن انتخابی در مرکز شلوغی وجود داشته باشد یا نتوان به آسانی به آن دسترسی پیدا نمود، مهمان‌ها برای حضور در جشن شما دچار مشکل می‌شوند لذا مسئولین وانیا به این مورد نیز توجه نموده‌اند و این خانه عقد را در یک محیط آرام و دنج افتتاح کرده‌اند که افراد از هر نقطه می‌توانند به راحتی به آن دسترسی پیدا نمایند.

  • دیزاین سفره عقد:

بی‌شک برای اینکه بتوان از روز عقد و ازدواج یک تصویر ناب و زیبا در ذهن ها حک نمود لازم است تا به مقوله سفره عقد نیز توجه ویژه‌ای شود. دیزاین زیبای سفره عقد خانه عقد وانیا موجب شده است تا عروس خانم‌ها به محض دیدن آن شیفته شده و به راحتی نتوانند از این سفره دل بکنند. طراحی خاص، شیشه‌ای در محیطی با نورپردازی خاص از آن یک دیزاین خاص و روستیک ایجاد نموده است که اغلب سلیقه‌های خاص را به سمت خود جذب می‌نماید.

  • پذیرایی و تشریفات:

بی‌شک فراهم نمودن اسباب راحتی مدعوین یکی از دغدغه‌های اصلی خانواده‌های عروس و داماد می‌باشد. از همین رو آنها برای اینکه به مهمان‌های خود نشان دهند که قدردان حضور آنها در جشن و مراسم هستند، تلاش می‌نمایند که بهترین پذیرایی و احترام صورت گیرد. در خانه عقد وانیا از تیم تشریفاتی حرفه‌ای استفاده شده است که ضمن خوش برخوردی دارای ظاهری آراسته و تمیز می‌باشند و در حین مراسم به صورت دوره‌ای و برنامه‌ریزی شده اقدام به پذیرایی می‌نمایند و نیاز مهمان‌ها را برطرف می‌کنند.

  • منوی شام/ ناهار خوب بسیار مهم است:

شما به عنوان میزبان وظیفه دارید تا بهترین پذیرایی را از مهمان‌های خود فراهم آورید. در همین راستا نیاز می‌باشد که به منو پذیرایی و شام/ناهار دقت ویژه‌ای داشته باشد. در خانه عقد وانیا برای اینکه بتوان سلیقه غذایی افراد را در نظر گرفت و نظر هر نوع مهمانی را جلب نمود از سرآشپزهای حرفه‌ای استفاده می‌شود که منوهای مختلف و متنوعی را ارائه می‌دهند که به کمک آن می‌توان پاسخگوی نیازهای مهمان‌ها شد. پذیرایی در ظروف لوکس و زیبا، ارائه منوهای ایرانی و خارجی و کیفیت بالای غذاها تنها بخشی از ویژگی‌های خوب این خانه عقد است.

  • نورپردازی و صدابرداری خوب:

برای اینکه مهمان‌های شما بتوانند از جشن لذت کافی را ببرند، لازم است تا تیم موزیک و نورپردازی شما به صورت هماهنگ با هم بوده و بتوانند آنها را به وجد بیاورند. از همین رو در خانه عقد وانیا از سخت‌افزارهای صدابرداری استفاده شده است که به کمک آنها صدا به طور یکنواخت در کل سالن پخش می‌شود و ضمن ترغیب مهمان‌ها به پایکوبی باعث آزار و اذیت آنها نمی‌شود.

جمع‌بندی:

به صورت کلی باید در نظر داشته باشید که خانه عقد وانیا یک سالن عقد حرفه‌ای می‌باشد که ضمن فراهم نمودن تمام نیازهای افراد تلاش نموده است تا محیطی گرم و صمیمی را ایجاد نماید. از همین رو مدیریت این سالن، خانه عقد وانیا، خانم مینا دهقانی برای آنکه بتواند پاسخگوی هرگونه سلیقه‌ای باشد، به صورت مدام از لوکس‌ترین و لاکچری‌ترین تزئینات و دکوراسیون روز دنیا استفاده می‌کند که همراه خاص و بی‌نظیر باشند. هرگونه گل‌آرایی، دیزاین، موسیقی زنده و پذیرایی را عروس و دامادها می‌توانند با توجه به سلیقه و نیاز خود در این سالن پیاده‌سازی نمایند و مدیریت سالن نیز با آنها همکاری لازم را به خرج می‌دهد.

 

https://www.marthastewart.com/7953961/5-elements-consider-when-choosing-wedding-location

https://blog.wedsites.com/choose-perfect-wedding-venue/