سالن عقد وانیا، مکان ساخت لحظه های رویایی شما

جستجو
آخرین بلاگ ها

سالن عقد وانیا، مکان ساخت لحظه های رویایی شما

11 اردیبهشت 1401 | توسط : مدیر کل

سالن عقد وانیا، ارائه دهنده خدماتی لوکس

لحظه خواندن خطبه عقد برای تمامی زوج‌ها، نشان از لحظات نابی است که همه دوست دارند در محیطی شیک و آرام صورت گیرد.

مسلما انتخاب یک سالن عقد مناسب از اولین تصمیمات مشترک زوج‌ها خواهد بود. سالن عقد وانیا به مدیریت سرکار خانم مینا دهقان، جزو پرطرفدار‌ترین سالن‌های عقد در شرق تهران محسوب می شود. جدید‌ترین دیزاین‌ها و تشریفات در سالن عقد وانیا طراحی و اجرا می شود.

سالن عقد وانیا به زوج‌هایی که به دنبال با کیفیت‌ترین خدمات و محیطی زیبا و لوکس هستند، کمک بسیاری خواهد کرد. با وجود امکانات بسیار با کیفیت و لوکس موجود در سالن وانیا، می توانید مراسم عقد خود را به رویایی ترین شکل ممکن برگزار کنید.

سالن عقد وانیا در صدر پیشنهادات برتر ما نیز قرار دارد؛ در ادامه با امکانات و خدمات سالن لاکچری و با کیفیت وانیا بیشتر آشنا می شوید. تا برای مراسمات خود بدون دغدغه وانیا را انتخاب کنید.

 

وانیا، مجلل ترین سالن عقد در شرق تهران

سالن عقد وانیا، از جمله سالن‌هایی است که می توانید بابت برگزاری مراسمات خود در آن کاملا اطمینان خاطر داشته باشید. در انتخاب این سالن مطمئن باشید که حرفه ای‌ترین‌ها را در ارائه خدمات و سالن برگزیده اید.

اگر در حین برنامه ریزی‌های خود به مشکل برخورده اید و برای برگزاری مراسم عقد خود، در جستجوی محل مناسبی برای برگزاری هستید، بهتر است درباره ویژگی‌ها و امکانات لوکس این سالن زیبا و حرفه ای بیشتر بدانید. تا انتخاب آن راحت‌تر صورت گیرد.

در ادامه خدمات ارائه شده توسط کادر مجرب سالن وانیا تشریح شده است.

خدمات ویژه سالن عقد وانیا

  • گل آرایی طبیعی سالن و سفره عقد
  • گروه‌های متنوع موسیقی زنده همچون دف، گیتار، ویولن و پیانو
  • امکان انتخاب عاقد روحانی و غیر روحانی
  • شمع آرایی لایت، آتش بازی و مه سرد در فضا
  • داشتن فضای باز با دیزاین‌های متنوع و اروپایی
  • پذیرایی توسط تیم مهمانداری مجرب با منو شام یا نهار، میوه، شیرینی، نوشیدنی، فینگر فود و ...
  • مشاوره حقوقی رایگان در خصوص شرایط ضمن عقد
  • حضور عکاس، فیلمبردار و آتلیه اختصاصی در سالن عقد وانیا برنامه ریزی مراسمتان را آسان تر می کند و شما می توانید پس از هماهنگی‌های لازم از آتلیه اختصاصی وانیا بهره ببرید و این شب خاص را ثبت کنید.

    عقد آریایی نیز از دیگر امکاناتی است که سالن عقد وانیا برای شما عزیزان فراهم آورده است. در این نوع عقد زوج‌های خاص پسند جملاتی به زبان فارسی اصیل را به زبان می آورند و سوگند یاد می کنند که به عشق بین خود وفادار باشند.

    سفره عقد نیز از سنت های بسیار دیرینه ایرانیان است که به شکل‌های مختلفی دیزاین می شود. در این سنت از ظروفی مختلف و خاص به همراه اجزایی همچون آینه و شمعدان، نقل، نبات، فندق و گردو در کنار گل‌های زیبا و طبیعی بر روی پارچه‌ای قرار می گیرند. که معمولا رنگ سفره و اجزا آن مطابق با سلیقه عروس و داماد دیزاین می شود.

    موزیک هم جزو بخش های محبوب و مهم برای زوجین در مراسمات است. در سالن عقد وانیا از موزیک‌هایی با تنوع بسیار بالا و مطابق با هر سلیقه استفاده می شود. موزیک جشن شامل چند بخش است که در سالن عقد وانیا می توانید از موسیقی ورود، تانگو، کلاسیک و ... لذت ببرید.

    تمامی این امکانات به اضافه مواردی ویژه با مدیریت سرکار خانم دهقان به بهترین و با کیفیت‌ترین شکل ممکن انجام می شود.

    بدون شک برگزاری مراسم جشن عقد برای زوجها، از اهمیت بسیاری بالایی برخوردار است زیرا جزو اولین فعالیت های مشترک آنها به شمار می رود.

    جشن عقد یکی از بهترین شب‌های زندگی مشترک است و باید در خور این اتفاق تازه و مهم، جشن گرفته شود. پس حساسیت در انتخاب مجموعه و مکانی مناسب برای برگزاری مراسم کاملا منطقی و به جا است.

    سالن عقد وانیا سعی در ارائه بهترین خدمات در محیطی آرام و لایت را دارد که شما می توانید از روف گاردن این مجموعه نیز برای مراسمات خود بهره ببرید.

    بدون شک برگزاری مراسم در محیط باز و سرسبز از مشخصه‌های ایجاد یک شب رویایی و لوکس است که سالن عقد وانیا تمام ویژگی‌های خوب و در خور یک مراسم رویایی را در خود دارد.

  •  

    سالن عقد در فضای باز

    سالن عقد وانیا از فضای باز و بسیار لوکسی برخوردار هستند. اکسسوری‌های بی نظیر، نورپردازی ویژه و فضای سبز محیطی باشکوه و مجلل برای برگزاری مراسم عقد ایجاد کرده است. در صورت تمایل می توانید مراسمات خود را در لوکس‌ترین روف گاردن شرق تهران در سالن عقد وانیا برگزار کنید. مطمئنا در چنین فضای آرام و بسیار زیبایی، لحظات خاص و به یاد ماندنی برایتان رقم خواهد خورد.

    سالن عقد روف گاردن وانیا در منطقه شرق تهران و بین فلکه دوم و سوم تهرانپارس واقع شده است. از جمله ویژگی‌های مثبت این سالن عقد می توان به مکان جغرافیایی آن اشاره کرد. این سالن عقد در یکی از مناطق خوب تهران واقع شده است بنابراین تمام مهمانان شما، به راحتی امکان دسترسی به این سالن عقد را خواهند داشت.

    با مراجعه به وبسایت و یا پیج سالن عقد وانیا می توانید گالری تصاویر فضای مجلل و باشکوه مراسمات را مشاهده کنید و از زیبایی بی حد و نصر فضای طراحی شده برای مراسمات خود بهره ببرید.

    کادر سالن مجلل وانیا

    کادر سالن عقد وانیا متشکل از تیم تشریفات خانم و آقا، تیم فیلم برداری، عکاسی و آتلیه به اضافه دی جی به همراه موسیقی‌های متنوع می باشد که مدیریت تمامی کادر وانیا توسط سرکار خانم مینا دهقان به بهترین شکل ممکن انجام می گیرد تا لحظات زیبا و به یاد ماندنی شما در کنار سالن وانیا به زیبایی ثبت شود.

    سابقه چندین ساله سالن عقد وانیا در ارائه خدمات و مهمانداری با مدیریت سرکار خانم دهقان، باعث رضایت زوج‌های فراوانی شده است که به رشد و ترقی این مجموعه نیز کمک بسیاری کرده اند.

    تمامی کادر سالن عقد وانیا در تلاش هستند تا شما لحظاتی به یاد ماندنی و زیبا را در کنار مهمانان خود سپری کنید که این شب رویایی و خاطره انگیز توسط تیم مجرب عکاسی و فیلمبرداری برای شما ثبت می شود.

  •